La política d'innovació transformativa: oportunitats i reptes per impulsar les transformacions de les universitats

Salim Chalela Naffah
Govern de Colòmbia
Martes, 14 Mayo 2024 - De 15:00 hasta 16:30

La Generalitat de Catalynya i INGENIO tanquen amb esta un cicle de conferències per al debat reflexiu de les universitats, orientat a la transformació dels sistemes sociotècnics per avançar cap al model socioeconòmic més verd, resilient i just que es postula a la RIS3CAT 2030.

Breve CV del Ponente:

Salim Chalela Naffah és subdirector de Ciència, Tecnologia i Innovació al Govern de Colòmbia. Ha estat director acadèmic de la Universitat del Rosario (Colòmbia) i coordinador del Hub Llatinoamericà i del Carib del Consorci de Política d'Innovació Transformativa. Ha impulsat processos per transformar la universitat mitjançant un sistema innovador d'incentius per a les carreres acadèmiques, així com mètriques alternatives per mesurar l'impacte de l'activitat acadèmica.